De medewerkers van Jarabee doen hun best om zo goed mogelijk hulp te verlenen. Toch kan het gebeuren dat je ontevreden bent over de aangeboden hulp of dat je een meningsverschil hebt met een medewerker. Probeer hier dan eerst over in gesprek te gaan met de medewerker.
In gesprek met directie
Kom je er niet uit met de medewerker? Dan kun je je klacht schriftelijk indienen via
info@jarabee.nl . Vervolgens wordt er contact met je opgenomen voor een gesprek met de directie en/of medewerker.
Onafhankelijke klachtencommissie
Naast bovengenoemde opties, kun je ook een klacht indienen bij een onafhankelijke klachtencommissie. Deze commissie is beschikbaar voor cliënten van Jarabee, Trias, Stichting Jeugdzorg Overijssel, Veilig Thuis Twente en Veilig Thuis Ijsselland. Bekijk
hier de klachtenregeling.
Secretariaat Klachtencommissie
Postbus 727
8000 AS Zwolle
Tel. 06-1204 2681
E-mail:
algemeen@klachtencommissiejeugd.nl
Heb je vragen over de procedure? Dan kun je telefonisch contact opnemen met het secretariaat bestuur en directie, via telefoonnummer: 074-2561900.
Vertrouwenspersoon
De medewerkers van Jarabee doen hun best om zo goed mogelijk hulp te verlenen. Toch kan het gebeuren dat je ontevreden bent of vragen hebt over de aangeboden hulp van Jarabee. Probeer hier dan eerst over in gesprek te gaan met de medewerker. Je kunt daarnaast op elk moment contact opnemen met een vertrouwenspersoon van de Jeugdstem.
Wat is de Jeugdstem?
De Jeugdstem is een onafhankelijke, landelijke organisatie die de belangen van cliënten in de jeugdzorg voorop stelt.
Contact opnemen met de Jeugdstem kan op drie manieren:
- via het landelijk telefoonnummer 088 555 1000